Založ si blog

Dialnica do pekla

Nebudem to zbytočne rozpisovať,Napišem to krátko,vystížne a bez klamstiev.Pred 15 mesiacmi som odišla z domu.Mala som 19 rokov,čerstva maturantka a tak moc som chcela dokázať.Začala som pracovať v hlavnom meste.Vidina zábavy,vplyvných ludi a penazi ma totalne poplietli.Nie na dlho po 6 mesiacoch som prvy krat začala citit pocit samoty.Všetky ušetrene peniaze,proste všetko by som vymenila za starych priatelov a rodinu.Moja hrdost mi ale nedovolila vrátit sa domov…čo bola velka hlupost.Mojim najlepším kamáratom sa stal pervitín.Ruka v ruke spolu kráčame 9 mesiacov.Zmenil ma na nepoznanie.Vyzorovo som zostarla minimalne o 5 rokov, z váhy 54 som klesla na ubohých 46 a to mam 170cm.Najhorší je ale moj pohlad na svet.Všetci sa mi zdajú skazení,nedokažem sa tešit ani smiat.Ku všetkemu sa pridali problémy v práci a pomaly sa hromadia aj nezaplatene učty.Už si presne nepametam čo ma nakoplo spravit zmenu.Doma som povedala ,že sa vrátim…nezmením pracu ale vezmem si len vikendove smeny.Našla som si priatela…a zrazu som tam niekde videla to svetielko nádeje…ten pocit že to predsa len zvládnem….Viete ako dlho trvá ludske štastie?presne tak krátko že si ani nestihneme uvedomit ,že sme boli niekedy štastný….Som 2 dni po pohrebe otca ktorý mi bol všetkým…čákam na tu ulavu ktorrú všetci spomínajú,že po pohrebe príde.Ale ona stále nikde a ja už nevládzem žiť:(

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 3277x
Priemerná čítanosť článkov: 3277x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy